OS för alla på tellus (med teve)

nu är OS igång. Likie? Not likie? Likei, mestadels, invigningen var cooool. fredagens och lördagens viktiga händelser anal(yser) i punktform, älskar punktform, så enkelt liksom; fredag: *hällde ut mousserande och pinot noir från sviterna på jubbet. känns som på film. *var med petter från kall fredag lördeg. *karin och jag körde ett brudpar i häst och vagn. *har känt mig lönnfet och trött som en gnu. *köpt hockeypulver på tajm. *ätit hockeypulvret. *kollat på scarymovie 3! hör och häpna *åt middag hos ancha innan och träffade en schysst tjej. skulle säga att vi kunde ses när hon har varit i norge och när jag är ledig men meningen som for ur min mun blev "amen vi hörs så får vi fixa det där". har inte hennes nummer, hon heter ellen. nej jag är inte full, hanih e tött. måste sova jag ska rida imorgon! YIHAA yippie kaje motherfocker svara mig: kan jag svara på kommentarer? hur? lär mig bär mig

Kommentarer
Postat av: LÖNNFET LATMASK SOM HATAR JOGGING

du skickar en kommentar till dig själv och skriver "svar till.... :" PUCKO!!!!!!!!!

2008-08-10 @ 21:57:07
Postat av: Anonym

svar till LÖNNFET LATMASK SOM HATAR JOGGING: okej då

2008-08-11 @ 16:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0