You're my number one guy

Hej! Jag är i Åre. Skitviktiga, allvarligt, saker du måste ha reda på: 1. Jag hatar Östersund av följande anledningar a) Hela jävla busskommunikationen är helt jävla störd och svinigt dyr. Ex: Vera och Hannah ska ta nattbuss och fått info om att bussen går 02.30 från busstorget. Inte går det en jävla buss. Slutsats: Jag hatar bussarna. b)En falafel kostar 50 spänn. c)Storsjöyran. För jävla dålig asså. Ex: Insläpp 19.30, banden börjar kort därefter. Skitkorkat och det resulterar i att man missar massa band och får stressa och det är kasst. Dessutom dyrt. Slutsats: Aldrig mer yran. d)Vidare om mat och yran. Jag och Vera var grymt sugna på sushi, och hittade "Sushi på norrländskt vis" vilket efter vi betalat 80 pix fick uppleva. Fyfan för det; majonäs, renkött och sylt. Och sockrat ris. SLUTSATS: HATA ÖSTERSUND. inte ens den vackra vyn kan bidra till något gott. 2.Mingus har hittat hem, den riktiga! Livet levs på nytt typ 3.You're my number one guy Petter

Kommentarer
Postat av: A la louise

Halloj! har du tråkigt? Gå in på min blogg och gör: "gissa beachbaben" så kan du fördriva lite tid. När jag svarar dig sen så får du facit. Puss på dig!

2008-08-02 @ 17:38:33
URL: http://louisebertilsson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej! Regnar det hos dig också? :/

2008-08-02 @ 17:46:20
URL: http://penajs.blogg.se/
Postat av: a

jag som trodde jag var din number one guy :(

2008-08-09 @ 01:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0