när jag har tråkigt - oftast nu på sommaren

det vilar en förbannelse över mitt sommarlov! det har nog alltid vilat en förbannelse om jag tänker efter. jag har haft skitroliga sommrar, men sedan typ inte något som jag minns. allt känns fortfarande hopplöst - TOTALT hopplöst! jag ska åka till lerbo på lördag, så jävla skönt. jag får damp av att vara här, på riktigt alltså. jag kan inte sitta still, jag kan inte vila mig, jag kan inte tänka. vill bara göra något göra något få något gjort. "En person med DAMP kan ha mycket svårt för att både börja koncentera sig och att hålla koncentrationen på en uppgift. I vissa fall kan de intressera sig konstant med sekunders mellanrum på allt nytt som rör sig runt dem. Samtidigt som dessa ständigt nya intressen väcks följer de varje ny impuls och gör vad som faller dem in utan någon närmare eftertanke om effekterna eller ens målet med den nya aktiviteten. Det benämns att impulskontrollen är låg och personerna ifråga är därför stora olycksfåglar. Går inte saker runt dem sönder, så är risken hög att de själva eller personerna runt dem skadas. Den högre skaderisken är också förknippad med deras sämre utvecklade motorik i relation till jämnåriga. Sömnrytmen är ofta störd. När DAMP används som skällsord handlar det dock om okunnighet och fördomar, eftersom denna bild är helt felaktig. En person med DAMP kan vara mycket lugn, och behöver inte alls vara någon bråkstake". http://sv.wikipedia.org/wiki/Damp#Symptom Känner du igen dig i symptomen ovan? Du är inte ensam. / En person med DAMP som är relativt lugn

Kommentarer
Postat av: a

2008-07-27 @ 22:46:42
Postat av: a

fortsätt skriv va det jag tänkte säga. men det blev bara tomt.

2008-07-27 @ 22:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0